Centrul Public

Strângerea de fonduri – de la emoție la eficiență și sustenabilitate

Nu poți schimba singur o lume, dar poți aduce aproape o comunitate a oamenilor care să îmbrățișeze și să susțină …

18STUDENȚI ÎNSCRIȘI
  • Poza de profil pentru Adriana Vasilescu
  • Poza de profil pentru Anei
  • Poza de profil pentru Admin
  • Poza de profil pentru Onica
  • Poza de profil pentru Pirvu

Strângerea de fonduri – de la emoție la eficiență și sustenabilitate

Fiecare organizație nonprofit are o viziune – acea schimbare inspirațională pe care vrea să o genereze pe termen lung în societate. Drumul către îndeplinirea viziunii este, de fapt, o călătorie, iar organizațiile au nevoie de tovarăși de nădejde care să îi însoțească. Aceștia sunt susținătorii lor, persoanele fizice și companiile din comunitatea în care ele își desfășoară activitatea.

Este esențial ca ONG-urile să dezvolte cu donatorii lor relații de durată și de încredere. Pentru ca donatorii să devină tovarăși de drum, trebuie ghidați în această călătorie care poate dura toată viața. Este important ca după ce primul ajutor a fost oferit organizațiile să construiască pas cu pas o legatură cu susținătorii. În timp, este de droit ca aceasta să devină o relație de parteneriat, bazată pe deschidere, transparență și reciprocitate.
Atragerea donatorilor și mai ales dezvoltarea unor relații pe termen lung cu aceștia este adesea o mare provocare pentru majoritatea organizațiilor. Cum îi atragem atenția donatorului, cum începem cu dreptul relația cu acesta, cum o construim și cum o cultivăm?

Cursul va oferi răspunsuri la aceste întrebări; participanții vor învăța cum să construiască campanii și evenimente de strângere de fonduri în jurul persoanelor celor mai importante pentru sustenabilitatea organizației – donatorii.
Vom vorbi despre principii în strângerea de fonduri, construirea unor campanii și evenimente de succes, facilități fiscale în sprijinul sectorului non-profit sau al binelui care nu costă, direct mailing, crowdfunding, evaluarea activităților de strângere de fonduri, comunicarea cu donatorii și loializarea acestora.

Costul participării la curs include 1 pauză de cafea.

La fiecare al treilea curs accesat, beneficiați de o reducere de 30%.

Despre traineri

În urmă cu cinci ani, László Bodor era voluntar la Fundația HOSPICE Casa Speranței si se implica activ î majoritatea evenimentelor și campaniilor de fundraising. Ca voluntar a ajuns să cunoască îndeaproape proiectele fundației, precum și provocările acesteia în strâgerea de fonduri într-o perioadă de criză economică, dar și dezvoltarea accelerată a serviciilor din București, prin planificarea deschiderii noului centru HOSPICE cu servicii integrate de paliație, singurul de acest tip din capitală.

Pe acest fond de compatibilitate cu organizația, fiind apreciate atașamentul lui pentru cauză, implicarea în activitățile de fundraising și existând un nivel de încredere ridicat în expertiza sa dobandită în aproape 10 ani de activitate în mediul business, organizația a înscris la Fundația Vodafone Romania o aplicație, în urma căreia Laszlo a devenit “Voluntar de profesie” la HOSPICE Casa Speranței.

În cadrul ediției 2013-2014 a programului, HOSPICE a beneficiat de implicarea substanțială a lui Laszlo, ca voluntar de profesie, în dezvoltarea de strategii și instrumente de fundraising menite să contribuie la diversificarea surselor de finanțare ale Fundației, la identificarea și loializarea unor susținători noi (sponsori și donatori individuali), la atragerea de fonduri pe termen scurt și mediu pentru a putea continua oferirea gratuită de servicii de paliație pentru pacienții cu boli incurabile (în contextul unei dezvoltări accelerate a serviciilor în București și a creșterii bugetului anual).

Implicarea pe care a avut-o Laszlo în cadrul programului “Voluntar de profesie” a generat un impact considerabil la nivel organizațional, întrucât după îcheierea programului, Laszlo a preluat responsabilitățile poziției de Director de Fundraising și Comunicare, având în subordine echipele de strângere de fonduri și comunicare din Brașov și București.

Despre trainer

Când britanicul Graham Perolls, directorul și fondatorul HOSPICE Casa Speranței, i-a propus postul de fundraiser, Gabriela Tőkés lucra de 4 ani la contabilitate. De la acel moment, au trecut mai bine de 10 ani de când Gabriela investește energie și pasiune în evenimentele și campaniile pe care le organizează în beneficiul pacienților cu boli incurabile. Gabriela este unul dintre oamenii cheie care i-a convins pe brașoveni că HOSPICE e al comunității, astfel încât mai mult de 50% din bugetul de fundraising realizat anual, este generat din activitățile derulate la nivel local.

Din anul 2011, devine Fundraising Manager și coordonează echipa și activitățile de strângere de fonduri din Brașov. Bogata experiență pe care a acumulat-o în urma multor evenimente și campanii coordonate, precum și premiile și distincțiile pe care le-a obținut, o recomandă ca un bun profesionist în domeniu.

Data, orele și costul vor fi anunțate în curând.

Recenzii Curs

N.A

ratings
  • 1 stars0
  • 2 stars0
  • 3 stars0
  • 4 stars0
  • 5 stars0

Nu s-a găsit nicio recenzie pentru acest curs.

ÎNCEPE CURSUL
  • GRATUIT
  • 10 Zile

Proiectul "Dezvoltarea capacității ONG-urilor și a grupurilor informale" este finanțat prin granturile SEE 2009 - 2014, în cadrul Fondului ONG în România.

Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a granturilor SEE 2009 - 2014. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor website-ului.

Pentru informații oficiale despre granturile SEE și norvegiene accesați www.eeagrants.org.